Goed nieuws voor al onze leden! Sportpark Vossenpels (DVOL) wordt een open sportpark. We krijgen draaihekken!! Mooi vooruitzicht: nooit meer over de hekken klimmen of er onderdoor proberen te wurmen!
Dit betekent dat jij als lid en alle andere inwoners van Lent de velden van DVOL overdag vrij kunnen gebruiken om te sporten, bewegen of elkaar te ontmoeten. Je kunt bijvoorbeeld voetballen, bootcampen of andere sportieve activiteiten doen. Er komt ook een bootcamp-klimrek (heeft een moeilijk woord dat de redactie niet heeft kunnen onthouden).
Het sportpark is vanaf 10 juli vrij toegankelijk tussen zonsopkomst en zonsondergang.
Let op:
- Voor exclusief gebruik van velden moet je er vooraf een huren via de gemeente
- Huurders hebben altijd voorrang op gebruik van het veld
- DVOL huurt de velden doordeweeks vanaf 17 uur (woensdag vanaf 12 uur) en in de weekenden de hele dag.
- Het clubgebouw en de kleedkamers zijn niet vrij toegankelijk
De Gemeente onderzoekt ook of er extra sport- en beweegvoorzieningen op het sportpark kunnen komen. Heeft u ideeën? Neem dan contact op via noordsport@nijmegen.nl.
Het bestuur en commissie onderhoud & beheer houden natuurlijk goed in de gaten of dit allemaal ordentelijk verloopt en de club er geen hinder door ondervindt. Voor nu hebben we er vooral ontzettend veel zin in: laat die bal maar rollen!! We verwachten nóg meer sport- en spelplezier!!