Laden Evenementen

Zaterdag 6 juli vragen we alle teamleiders hun materiaal weer in te leveren. De materiaalcommissie gaat die dag samen met jou als teamleider de ballen, pionnen, hesjes en zo tellen en bekijken of ze nog bruikbaar zijn voor het volgende seizoen. We noteren wat je volgende seizoen nodig hebt. Vervolgens gaan we nieuw materiaal bestellen en de containers weer vullen. De materiaalcommissie is die dag tussen 8.30 en 12.00 uur aanwezig.

Het schema ziet er als volgt uit:

  • JO 08 en JO 09 tussen 8.30 en 9.00 uur
  • JO 10 en JO 11 tussen 9.00-9.30 uur
  • JO 12, JO 13, MO 13 en JO 14 tussen 10.00- 10.30 uur
  • JO 15, MO 15, JO 16, JO 17, MO 17 en JO 19 tussen 10.30-11.00 uur.

Heb je nu al vragen of tips, mail dan naar materialen@dvol.nl.

De containers worden weer uitgegeven op zaterdag 31 augustus 2024. Die dag is de traditionele Kick-off inclusief ophalen van teamtassen, teampresentatie (foto maken met tenue aan) en ouder-kind-wedstrijd.

Contactpersonen bestuur: Rutger (materiaalcommissie) & Marleen.

Deel dit verhaal, kies je platform!